divendres, de març 27, 2009

en un dia com avui...

doncs sí...

m'hagués agradat ésser director de teatre; o també, potser, ésser pallaso i treballar de nit enmig de la foscor; o, tal vegada, ésser mariner,però d'aquells que solcaven les mars oceàniques enfront-se amb el perill, això significa ésser pirata?; una altra opció hagués sigut un contador d'històries -o millor! un cercador d'històries- per la ruta de la seda, o per qualsevulla altra senda mig amagada o on la humanitat tractés de fer coses que no sempre agradaven d'ésser vistes...

potser simplement m'hagués agradat dedicar-me a mirar els estels i escriure poemes des d'una platja ignota... mentrestant, em dedicaré a passar més de dotze hores al laboratori de cultius...

però avui sé que vull gaudir tota la resta de la meva vida amb la meva gent...

per això vull agraïr-vos a totes aquelles persones que d'una o altra manera us heu enrecordat de mi en el dia d'avui que moltes mercès... sou els motius per continuar endavant...