dijous, de febrer 23, 2012

Qüestió de Confiança a #diablesbcn


La d'avui a Coordinadora és una vetllada important i de rellevància història dins dels vint-i-cinc anys de l'entitat. Avui votarem la qüestió de confiança vers l'actual junta.

Arribar a aquesta situació no és gens positiu, indica que la situació interna no és la de les aigües calmes que permeten un bon solcar les mars, ens mostra que estem en plena tempesta i que no sabem si a més a més de sotsobrar la nau serà capaç de suportar-la i veure l'eixida del sol amb l'arribada del bon temps. Tot i això, ens demostra que encara hi ha qui creu en aquesta entitat i en les seves bases fonamentals.

Qui em coneix pot deduir què espero d'aquesta vesprada, i també hauria d'ésser capaç de deduir les meves motivacions: les mateixes que vaig defensar en dues candidatures a presidir l'entitat. També hauria d'ésser conscient que vaig dir en perdre aquella nefanda nit que només volia ésser oposició constructiva des de la meva posició de representant de la meva colla. I així ho hem fet en aquests quasi dos anys.

No és gens afalagador haver de dur el malalt al quiròfan per a realitzar una operació quasi a vida o mort per intentar superar les fractures internes, però esperem que no se'ns quedi a la pedra i que pugui superar la recuperació. No és la primera vegada que l'entitat ha de fer front a una situació delicada, esperem que no hagi de tornar per aquests viaranys. Espero i desitjo que un futur molt més esperançador se'ns mostri a la Coordinadora de Colles de Diables i Bestiari de Foc de Barcelona des d'aquesta mateixa nit.

[anotació: degut a problemes logístics aquest escrit no pogué veure la llum fins el dia següent (24 de febrer de 2012) de la data que pertocava ésser publicat]