dimarts, de novembre 03, 2009

el vídeo de Nit d'Ànimes



Avui vull deixar-vos el vídeo que en Quim Perelló realitzà de l'espectacle de la passada Nit d'Ànimes, 31/X/2009, per a la Xarxa Ciutada de Les Corts.

Aquí es pot apreciar què és el que volem transmetre amb el nostre espectacle, i perquè volem mantenir vives les nostres tradicions.

Vull agrair a totes les persones que ho feren possible, als que ens donaren suport i especialment al públic que assistí.



La imatge és una foto feta per el pare de Marc Romero, membre de Bocs de Can Rosés. Serveix per demostrar perquè m'estimo tant "la meva nena"...

3 comentaris:

Patricia ha dit...

¡Ostres! He d'entrar al Bloc de Mr. Torture per trobar-me amb el Quim

I les birres què, eh? ^_^

No passa res, m'esperaré a dimarts vinent.

una abraçada!

Raquel ha dit...

M'encanta que s'hagi filmat aquest acte i hagin sortit imatges tan espectaculars com aquestes.

M'encanta tenir-te per sempre amb la teva nena... :)

Natxo ha dit...

per sempre amb La Meva Nena...