dissabte, de juliol 04, 2009

això s'acaba...



ahir divendres fèrem la útima classe del màster; i al acabar, i a més coincidint amb el fet que avui és el vint-i-cinquè aniversari de Marina, doncs vàrem fer un petit "picnic"-berenar.





Sembla mentida lo ràpid que ha passat aquest any (fet que molt sovint parlem amb la Raquel); com aquestes vuit persones que no ens coneixíem hem pogut gaudir d'aquests mesos d'incerteses i de noves experiències. Tot i que l'important arriba ara.

Val a dir que ens haurem de cercar un nou futur la majoria, com exemple un servidor, que no podré seguir a IDIBELL -manca de finançament-. Emperò, ara sabem que hi ha vuit persones que ens anirem veient i preocupant-nos de saber què fem.

En un altra ordre de coses, aquesta tarda anirem a Badalona amb motiud el tercer aniversari de la meva neboda -per cert, la meva estimada Sarita fa avui 29, a París!-; i si em permeteu un altre comentari personal, avui fa dos anys que fai' fumar-me la meva última cigarreta.

Així que ara cal que mirem cap al futur, pensant que el nostre present és una tesina que cal entregar el dia 22 del mes en curs i que ara sembla que defensarem el 22 de setembre! Ja veurem on arribem i on acabem.

Aquest escrit volia deixar constància de l'estiamció de les meves benvolgudes companyes... gràcies, he fet que el màster sigui productiu.