dissabte, de febrer 21, 2009

mantenint la tradició



quants anys portem ja? potser tres de les quatre últimes visites? cap al febrer o el març Medina Azahara ens fa una visita (crec que l'anterior fou cap al novembre). I, òbviament, Isako, Miguelito, Luisamen i Laurita -ahir desfaroda, gairebé mossegant la valla- i un servidor ens 'nem a gaudir del seu concert. I aquí la paraula GAUDIR és ajustadíssima. Llarga vida al Rock Andalusí...

Com sempre, entregadíssims, genials, donant al públic allò que des de fa trenta anys només ells poden donar-nos (llàstima de TRIANA!!!). Des de començar amb Favorita del Sultán, fins a per-nos posar la pell de gallina amb Todo tiene su fin; i el seu ja tradicional medley final.



Em quedo, més enllà de tot el gaudi que ens anar amb els bons amics a un concert genial; amb els moments de poder gaudir de Córdoba amb Miguel -el fet de tenir més d'una terra-;



de Abra la Puerta (ja vam plorar llavors) amb Isaac;



de poder cantar amb Luís Tierra de la Libertad...



Tot el concert és absolutament meravellòs... birres amb amics sentint com la música passa a formar part de la nostra ànima...

I per a la gravació del directe a Barcelona -per fi!!!-, òbviament, tornarem a ser-hi.

especial poder cantar -gràcies "tete" per ésser allà -Manuel li dedica a la seva mare; jo a la meva eterna llum, el meu pare-:

Siempre estaras en mi
aunque ya nunca mas te vuelva a ver
mi corazon
llora por ti






les fotos seran aquí

i sí, Paco Ventura em va entregar en mà la seva pua i ens vam fer fotos amb tots ells mentre ens signàven les entrades... GRÀCIES SOU COLLUNUTS!!!