divendres, d’agost 17, 2007

EL SOBRINO DEL DIABLO

a l'estiu és molt agradable gaudir de les festes majors: vida al carrer, birretes fredes amb la bona gent, musiqueta, caloreta, llargues nits...

doncs be, ahir vai' recordar que El Sobrino del Diablo actuava a les festes de Gràcia, i avui a les d'Amposta. Per aquelles persones que no l'hagin descobert, feu-ho! És una experiència que canvia la vostra vida. Jo ho vai' fer gràcies a Isako, i la veritat és que els seus concerts són molt interessants. Amb banda sonen molt be; però possiblement sigui més divertit i interessant en solitari, on desborda la seua capacitat "mologuística".

Aquí us deixo una de les millors mostres en solitari:



aquí una mostra de què pot ésser amb banda:



i perquè veieu com pot ésser el seu "humor intel·ligent":



De veritat, gaudiu de la seva música i del seu art.

Encara recordo la seua actuació a la pl. Catalunya on el vai' conèixer, o el del casal de les corts, on vàrem gairebé decidir sencer el set-list.

2 comentaris:

Anna ha dit...

Bueno, tu, el què faltava pel duro! M'encanta el Sobrino del Diablo!! Jo el vaig conèixer "enllaunat" (és adir, a través de grabacions) a Bèlgica... El què fa la vida! Total, que després d'anar a un primer concert un cop vaig ser aquí ja vaig veure que realment valia la pena. No espereu ballar massa: es tracta d'escoltar i no parar de riure. I enmig dels riures es diuen grans veritats.

Quina gràcia aquest post! M'ha fet il·lusió veure'l.

Natxo ha dit...

és una experiència genial un concert seu. Jo reconec que els discs no son cap meravella, però les cançons en directe guanyen molt, gràcies a tots els comentaris que fa.
ja 'niré ja, quan torni a vore'l.

mica en mica hi som més els que el coneixem...