dijous, de març 08, 2007

LABERINT D'HORTA


Aquest és un lloc molt maco de la ciutat de Barcelona. Un d'aquests llocs que cada x temps cal visitar de nou i perdre's en ell.

La meua intenció és visitar-lo, de nou, la setmana vinent; si alguna persona es vol apuntar que ho digui...

Si voleu llegir un "text" sobre un "laberint" al meu altre blog en trobareu un:

www.semirea.blogspot.com

+ info respecte al laberint d'Horta:
http://www.bcn.es/parcsijardins/pa_horta.htm
http://www.grec.net/home/grec/especia.ls/horta/menu.htm

2 comentaris:

diablessamariken ha dit...

jo jo jo!!!! jo vull venir!!! no sé si podré però vull venir!!! fa molts anys que hi vaig anar i recordava vagament que era un laberint, però no sabia que estava a HORTA!!! Natxo m'has il·luminat!!! el meu dubte s'ha resolt!!!! jejeje!

Ptons (estic estressada i només som a dilluns...)

Natxo ha dit...

gràcies!
acabes de reconèixer que sóc el Portador de la Llum... un nom molt místic...

doncs si vols 'nar només cal que quedem.

stress? post-paradís?