dilluns, d’abril 11, 2011

Jo vaig votar sí


Ahir 10 d'abril era la data per votar a la consulta proposada per Barcelona Decideix.

La pregunta era:

Està d’acord que la nació catalana esdevingui un estat de dret independent, democràtic i social, integrat a la Unió Europea?

Jo hi vaig participar, perquè crec que en la Política (escrita amb majúscula, perquè encara, tot i certa gent que s'hi dedica professionalment, tinc una concepció, potser idealitzada, del que hauria d'ésser), perquè no hi ha millor possibilitat d'expressar la teva opinió que participar en un referèndum (en aquest cas "consulta popular" per la conjuntura). I vaig votar "SÍ". Perquè ja n'hi prou. Perquè sempre he cregut que el nostre poble, la meva nació, té dret, com qualssevol de les nacions del món, a decidir si vol ésser un estat independent, i perquè crec que és el que hauríem d'ésser.

Malauradament, ni el govern espanyol voldrà escoltar això ni qui ara mateix governa a Catalunya farà el que hauria de fer. Però perquè la ciutadania així ho voldrà, i sense salvapàtries, ho acabarà decidint, espero poder viure el moment en que Catalunya esdevingui un estat.

Som i serem!
Hasta la victoria siempre!


P.S:: us deixo l'entrada de la Raquel al respecte.

2 comentaris:

Raquel ha dit...

La llàstima és que els polítics no fotin res...

Amb la merda de la famosa i pudent crisi aquí no mou un dit ni Déu!

Natxo ha dit...

Sí que en foten, sí. El nostre meravellós gran govern de centredreta es dedica a fer retallades dels serveis bàsics de l'estat del benestar.
Maleïts liberals!

Amb aquests governats no podem esperar res de bo.