dimecres, d’agost 19, 2009

el sopar que es mereixen alguns individus

partint de la base que després de tornar del meravellós Què Volem Tour?! de Diables de Les Corts vàrem ensopegar amb un intent d'estafa (si voleu més info al respecte perquè han sigut moltes les colles i grups que l'han patit, aquí teniu la notícia per El Confidencial Musical) i, coincidint amb el fet que de camí cap a Banyoles vai' recordar aquesta campanya publicitària us la deixo per veure que hi ha moments en que el terme "creatius" si és adequat per a la gent de publicitat.

És una campanya del raticida Mortein (potent matarrates de venda a Xile). La campanya fou de Advertising Agency: Euro RSCG, Santiago, Chile; Creative Director: Lorena Hola; Art Director: Adolfo Lira; Copywriter: Diego Reyes; Illustrator: Ricardo Salamanca; Photographer: Juan Pablo Montalva; Published: August 2007.



això és el que haurien de menjar éssers com els que tracten d'estafar les persones que es dediquen per amor a l'art al món de la música i de les arts i la cultura en general.

1 comentari:

Magda ha dit...

Magnífic el dibuix, gràcies per mostrar-lo.