
El 28è dia començava amb la tràgica notícia que un dels grans favorits, i líder durant moltes jornades, de la regata, el vaixel de Vincent Riou i Sébastien Josse trencava el pal. Els tres metres superiors -el màstil dels Open60 fa 28 metres, 10 més de la seva eslora- s'havien trencat al xocar contra onada mentre tenien un ris a la major que els havia deixat "al descobert". Actualment, ja han arribat -retirarnt-se- a Cape Town. Com els digué un dels skippers del Delta Dore, sols queda el consol de passar el nadal a casa i no gaudint lluitant contra el Gran Sud.
Aquesta matinada ha sigut el Delta Dore qui també ha vist com el seu pal es trencava. A la imatge es veu l'aparell de fortuna que han dispossat. De fet tampoc tenen gasoil suficient per arribar a les costes de Sudàfrica.

Sidney Gavignet i Jérémie Beyou no podran continuar fruint d'aquesta experiència de tripular entre els dos un Open 60.
Per la seva banda, l'Estrella Damm de Guillermo Altadill i Johnathan McKee ha continuant acumulant problemes, i ara es troba camí de les costes africanes, després de demanar permís a l'organització, per tractar de reparar un dels dos timons -l'altre l'havien aconseguit reparar unes hores abans d'aquest-. Més problemes als ja coneguts.
No obstant això, no podem oblildar el nou rècord establert per Alex Thomsom i Andrew Cape a bord del Hugo Boss: 500 milles en 24 hores.

però el repte de la Barcelona World Race continua:

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada